2009. február 27., péntek

10 kedvenc könyvem 2008-ból

A Pop, csajok, satöbbi nekem többek között azért emlékezetes, mert a lemezboltos arcok minden létező dologról tizes listákat állítanak össze. Tíz legjobb dal a szerelemről, szakításról, satöbbi-satöbbi. Én is kedvet kaptam a listázáshoz, és remélem, hogy kedvet is csinálok hozzá. Várom a tavaly olvasott kedvenceiteket! Persze nem kötelező tízes listát írni.
A 10 legjobb könyv, amit 2008-ban olvastam:
Ammaniti, Niccoló: Ahogy isten parancsolja
Bukowski, Charles: A kezdő
Cserna-Szabó András: Puszibolt
Doyle, Roddy: Henry csillaga
Esterházy Péter: Semmi művészet
Ferrante, Elena: Nő a sötétben
Lessing, Doris: Az ötödik gyerek
Pamuk, Orhan: Isztambul
Ullmann, Linn: Áldott gyermek
Závada Pál: Idegen testünk
+1 Nye, Robert: Faust - Azért +1, mert ezt nem tavaly olvastam először :-)

0 megjegyzés: